donderdag, juni 01, 2023

Kaartjes van de maand Mei

 Hoihoi,

Het is alweer juni wat gaat het snel !

Dus ik heb nog wat kaartjes die ik in de maand mei maakte om te laten zien .

Het zijn er niet veel ,want op het moment zit ik niet zo in de flo van de kaartjes maken .

Ben even met wat andere dingen bezig op creatief gebied,word vervolgd !



Ik maakte een klein labelkaartje voor mijn vriendinnetje die gek is op kipjes en ze zelf ook heeft thuis.
De label is van Marinne design en de cute stempel van Penny Black wat ik inkleuren met de Zig clean colors.


Ook maakte ik een kaartje met een leuke stempel van Wild Rose Studio,en kleurde ik eveneens met Zig clean colors. 
Dat kleuren blijft heerlijk om te doen !


En een kaartje maakte ik snel voor een vriendinnetje die ziek was ,dat kun je ook wel zien dat het vlug vlug was aan de afwerking,oeps..


Dit waren mijn kaartjes van de maand mei.

Groetjessss






1 opmerking:

Annie H zei

Ik vind je kaartjes toch weer erg leuk hoor, ik ben fan.
Fijn weekend. Annie