woensdag, maart 11, 2009





Hi

Handig opbergsysteem voor me stempels gevonden (ik had het altijd in van die leuke rose dozen van de ikea zitten ,maar die puilde uit en was zo'n gezoek steeds.....)
Mijn man had een cd-koffer besteld voor zn cd's ,en zei toen van joh is dat niks voor jou, voor je stempels?
Haha nou ik vindt het super het past er makkelijk in is overzichtelijk en ook netjes gesorteerd!
Er kunnen 200 stempels in de kist (er zit zelfs nog een slot op..)en je hebt ze ook nog waar er 300 en 500 stempels in kunnen!
Dus jullie snappen ...ik ben er helemaal blij mee!
Ik ga voor de" leuk" nog wat mooie lintjes aan het handvat doen dan heeft de look toch nog wat "liefs"........lol!

Groetjes ...

8 opmerkingen:

Angelique zei

tjeee das erg handig zeg!! een goed idee, hier ook de dozen van magnolia in gebruik! En uhhh is de post al geweest vandaag bij je??

liefs angelique

Riet zei

dat is handig Sandra,een heel erg goed idee.
bij mij zijn die dozen ook zo vol.
en het is moeilijk zoeken.

liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Angelique!
Post is al wel geweest vandaag,maar dat van jou zat er niet bij ..helaas ...

Hoe is het nu met je zoontje?

Groetjes San

Alina zei

Geweldig, zeg, bedankt voor de tip, Sandra! Mag ik vragen waar je de koffer heb besteld?
groetjes, Alina

Hannekie(Sisterly) zei

wat een goed idee zeg
ik heb ook al zo een zooitje in mijn la met stempels. onbewust worden het er toch steeds meer
bedankt voor de tip
gr hannie

Angelique zei

heyy san, dan zal het morgen vast en zeker bij je in de bus vallen!! en met kevin gaat het met beetjes vooruit!! gelukkig maar;)

Unknown zei

Wat een geweldige tip Sandra, ga er ook naar op zoek.

Liefs Suze

Unknown zei

wat een goed idee zeg,en tja die mannen hebben soms nog best wel ideetjes op hobbygebied he?
ik ga ook maar eens op zoek naar zo`n mooie kist.
groetjes emilie