donderdag, oktober 15, 2009

Een Award gekregen van Karin Versteeg!
Jippie dank je wel Karin!

De regels van de award zijn;
-Zeg dank je wel tegen de geefster.(heb ik gedaan..)
-Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf.
-Geef deze award door aan een paar anderen.

Ik geef 'm door aan;
*Hobby Janet
*Lovely stamps
*Knipsels van Corry
*Scrapblog van Thea

Dan nog 10 eerlijke dingen over mezelf vertellen.....

Poeh he word een klus.........
1.ik ben bezeten van ...scrappie's/stempeltjes/inktjes/lintjes/bradjes/bloemetjes en alles wat er bij komt kijken!
2.Dus ben VERSLAAFD !
3.Ik ben ook een mienmeut kwa huishouden..alles MOET elke dag gesopt en gestofzuigt worden!
4.Heb een hekel aan rondslingerende zooi whahaha me man gelukkig ook dus dat scheelt ergenis haha.
5.Sinds ik me hobby weer heb opgepakt ben ik ook luier geworden....voorheen ging ik elke dag minstens een uur stevig doorwandelen strand en duinen of ik pakte de fiest ..joggen en skate deed ik ook...en nu...geen van dat allen!!schaam schaam.gevolg ...dr zitten wat kiloooo's aan!
6.Dus daar erger ik me weer aan ,maar heb ook geen zin om er wat aan te doen...erg he..zolang me mannetje nog zegt ;schat je bent zoals je bent en ik hou toch wel van je!leg ik me er maar bij neer!
7.zijn we nog niet bij 10 ?
8.Ik heb lieve vriendinnen waar ik al jaaaaaaren mee bevriend ben,en waar ik heeeeel blij mee ben!!
9.Vind het ook leuk om te rommelen in huis met leuke spulletjes/meubeltjes op te knappen of t huis weer is van een andere kleur te voorzien(verf/behangetje) gelukkig heb ik een man die ook van verandering houdt en dan lekker samen aan de klus zijn!
10.Verder weet ik niks meer geloof ik...Ja dat ik héél veel van me pubertjes hou ...en soms ook wel is even niet...omdat ze dan teveel puberen !whahahaaa

Zo nu weten jullie wat meer ik ben met de billen bloot gegaan!

3 opmerkingen:

Made by Janet zei

Dank je wel Sandra!!
Ik vind het wel een moeilijke hoor!! het is echt met de billen bloot hihihi

Groetjes Janet

sylvia zei

dankjewel!!
liefs syl

Thea zei

Hoi San, wat lief van je dat je aan mij gedacht hebt.
Ik heb hem nu van verschillende mensen gekregen.
Ik ga er morgen iets mee doen, heb vandaag hard gewerkt met Paula aan pakketten.

Groetjes Thea