vrijdag, februari 04, 2011

Een Linten-kastje en kaartje





Ik heb mijn mannetje is lief aan gekeken en gevraagd;Schat kan jij niet is een linten-kastje voor me fabriceren?
En laat tie dat nou doen!Ik heb het kastje uitgetekend ,en hij heeft het uitgezaagd en in elkaar gezet,en ik weer een lik verf gegeven.
Nu nog wat meer rolletjes erin en me kastje is vol(nu heb ik nog wel 2 dozen met lintjes hoor maarja die zitten niet op en rolletje!LOL)
Ook heb ik nog een kaartje gemaakt met een magnoliaatje kaartjeide heb ik bij Martine vandaan erg leuk om te maken!

Fijn weekend allemaal.

17 opmerkingen:

Anda zei

Wauw,dat is een gaaf kastje!! Ideaal voor al die rolletjes lint die anders maar door elkaar heen liggen. De kaart is ook hardstikke leuk.

Gr. Anda

Anneke zei

Heel handig he zo iets :) Ik heb ook stokjes voor mijn lintjes maar bijlange niet zo mooi als die van jou :)!!
Groetjes Anneke

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje lekker vrolijk, en wat een reuze handig kasje (handige man ook) nu al je oude lege rolletje maar bewaren dan kan je de rest van je voorraad erop winden....

Marianne Reijgersberg zei

Wow, dat is super zo'n kastje! En wat een leuk model. Ik ga mijn zoon eens lief aankijken. Die is timmerman. Ik ga maar vast rolletjes sparen, want zulke ideeën moeten eerst even landen bij hem. En je kaart is super. Wat een leuk model en een hele leuke stempel die je prachtig hebt ingekleurd.
Fijn weekend Marianne

sylvia zei

Hi
Leuk kaartje
En wat een mooi kastje dat heeft Leon Fr. Handig gemaakt zeg
Wanneer maakt hij er een voor mij hahaha
Groetjes syl

m@deliefjuh zei

heel erg leuk!

Unknown zei

Heel lief kaartje Sandra.
Wat een leuk linten kastje zeg toppie.

groetjes Suze

diana zei

hoi hoi,
leuk kaartje, en het kastje heeft je man super gemaakt.
groetjes diana

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk tent kaartje Sandra, mooie kleuren. En je kastje is echt prachtig, wat lief van je man.
Groetjes van Jacqueline

lenny zei

Woooooow dat is een gaaf kastje
en een super mooi kaartje
je man kan ook in de handel gaan hij is superrrrrr
groetjes lenny

Welkom bij Happy Stamper zei

woooow super weer meis, goed bezig hoor, heb je toevallig ook nog een goed idee om je papier in op te bergen??

En ook het kaartje mag er weer wezen hoor :)
Lieve groetjes Angelique

Judith zei

Wat ideaal zeg dat lintenkastje! En nog mooi gemaakt ook. En je kaartje is ook erg mooi.

Groetjes judith

Paulien zei

Kaart is leuk, weer eens wat anders dan anders!

het kastje is werkelijk geweldig!

groetjes paulien

Leonie zei

Kaartje en kastje, beiden helemaal geweldig!! :D

Groetjes,
Leonie.

Sylvia zei

HOi San,

Mazzelkont :) geef mij ook zon man in huis! Prachtig zeg en handig voor je lintjes! Ook een prachtige kaart, wat een taffereel heb je ervan gemaakt, het is echt een plaatje om te zien! Ontzettend mooi!

Hugs
Syl

Hilde Suykerbuyk zei

wauw wat een gaaf kastje!!
ook je kaartje is helemaal geslaagd!
gr, hilde

Gea zei

is jou man ook te leen ? of zullen we een weekje ruilen van man. Die van mij is niet handig. Maar wel handig in vrijwilligerswerk. Dan bedenk ik alvast wat klussen (veel klussen) mijn broers zijn erg handig maar hebben nooit tijd .