zaterdag, februari 08, 2020

Knotsgekke kaarten en Scrapdagen Den Bosch en weer een kaartje

Hoihoi,


Gister (vrijdag) ging ik naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch.


Was weer even leuk om naar toe te gaan.
Ik ben niet een persoon die daar uuuuren rond loop ,ik loop altijd een rondje om te oriƫnteren.
En daarna ga ik een rondje doel gericht na 1.5 a 2 uur ben ik wel klaar ermee haha.
Ik ben weer geslaagd in ieder geval !



Ook heb ik weer een kaartje om te laten zien aan jullie.


Ik heb hiervoor de mal van Dutch doobadoo 470.713.183 gebruikt .
Het designpapier is van Craft Sensations (Soft Romance).


De stempel is van Forever Friends en heb ik ingekleurd met de Light Markers.


Groetjesss



6 opmerkingen:

Annie H zei

Leuke aankopen Sandra, ik ben idd vergeten een foto ervan te maken. Ik had nog wel iets meer gescoord maar er ook een ganse dag rondgehangen he. Je kaart is weer zo schattig en zo mooi van kleur, love it.
Tot de volgende, Annie

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt met de schattige beertjes, mooie kleurtjes heb je gebruikt
leuke aankopen heb je gedaan
groetjes ellen

Elly zei

Wat een leuke inkopen heb je gedaan echt mooi papier ook.
Wij hebben wel uren rondgelopen, maar ook erg veel gekletst want we kwamen veel bekenden tegen.
En je kaartje is erg mooi!
Groetjes Elly

Bernadet zei

Superleuke kaart Sandra!
Wij waren er ook afgelopen vrijdag. Maar wij kunnen er juist wel uuuuren rondlopen haha

Truus Veenendaal zei

Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt Sandra!
En hele toffe nw Hobbyspulletjes.

Groetjes van Truus

Unknown zei

v