donderdag, april 02, 2020

Scrap-album

Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie een scrap album laten zien .
Bij Noor!design op fb loopt een challenge van Jolanda  Bergmans.
Daar staat de beschrijving van dit album .


Ik heb er een baby album van gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter,die pas een zoontje heeft gekregen. 


Ik heb de basis met bruin craft karton gemaakt ,en het gemat met wit en zwart cardstock. 
Je maakt het album open met het lintje.












Het design papier is van Craft Sensations Basics foil.
De tapjes van de pocket kaartjes zijn van Bella Lulu ,en voor de schulpranden van de voor en achterkant van het album heb ik de Dutch Doobadoo mal 470.713.184  gebruikt.

Hoe vinden jullie het geworden ?

Ik ben aan nog een album begonnen maar dan met een hele andere kleuren combi, word vervolgd !

Groetjesss














4 opmerkingen:

Elly zei

Wat is jouw uitvoering mooi geworden! Daar zullen ze ook heel blij mee zijn.
Met deze mal had ik ook een albumpje gemaakt...mag alleen nog niet getoond worden..en toen waren jullie allemaal met dit model bezig, vind het echt super.
Wil hem denk ook nog eens proberen te gaan maken. Eerst al mijn opdrachten wegwerken.
Benieuwd naar je andere, want idd ander papier maakt het totaal weer anders.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig album is dit geworden.
Daar zullen de kersverse ouders graag mee pronken.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig babyalbum wat zullen de kersverse ouders daar blij mee zijn
groetjes ellen

Annie H zei

Heel mooi gedaan en goede keuze van papier, past goed bij het mutsje van de baby ;-)
Groetjes, Annie