zaterdag, mei 22, 2021

Feel better soon

 Hoi Allemaal,


Hier ben ik weer met een kaartje, een beterschapskaartje dit keer die ik voor een vriendinnetje maakte !



De basis van de kaart is gemaakt met een Marianne design craft stencil ( bag by Marleen)
Ik vind dit toch zo 'n leuk stencil ,ik heb er nog een kaart mee gemaakt maar die post ik later.


Ik heb de mal met wit cardstock over getrokken en bekleed met designpapier van Craft Sensations foil.
De leuke muisjes en andere mallen zijn allemaal van Marianne design .


Groetjes en een fijn weekend !


3 opmerkingen:

Elly zei

Een heel mooi kaartje voor je vriendin, hopelijk is ze snel weer beter.
groetjes Elly

Ellen zei

Super schattig kaartje!

Annie H zei

Geweldig kaartje, die muis doet het altijd goed. Die mal heb ik nog mooi in de verpakking, vind ze meestal net wat te groot. Maar als ik deze kaart zie zal ik ze misschien toch maar eens boven galen ;-)
Groetjes, Annie