woensdag, oktober 13, 2021

Gefeliciteerd

 Hoi Allemaal,


Zaterdag ben ik naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch geweest.

Het was dit jaar rustig vond ik ,je kon wel makkelijker bij de kraampjes kijken dat wel natuurlijk.

En kwam ik Elly's Creaties nog tegen met een paar vriendinnen ,leuk je gezien te hebben Elly !

Maar een hoop dingen waren ook uitverkocht ,dat is dan wel jammer 

En er miste wat kramen (vanwege de Corona) maar er stonden ook wat kramen waarvan ik dacht die horen hier niet (worsten kraam o.a ??)



Maar goed ben alsnog wel geslaagd hoor haha,dit waren mijn aankopen van de beurs.


Maar ik heb ook weer een kaartje gemaakt ondertussen hoor.
De kaart is gemaakt met de Dutch doobadoo mal 470.713.169 die ik heb overgetekend op wit cardstock en het designpapier is van Craft Sensations .


Het stempelafdrukje (wie weet waar die van is ?) Heb ik ingekleurd met de Zig clean colors .

Groetjesss






4 opmerkingen:

Elly zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ja was wederzijds, en je bent ook goed geslaagd nog zie ik.
Ja die worstenkraam wij liepen voorbij en ik dacht wat stinkt het toch in deze rij...waren het die vreselijke worsten.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Geweldig leuk kaartje Sandra!
Oooh lekker.... jij was ook op de KGK. Wij waren ook altijd van de partij. Maar juist door corona dit jaar nog niet voor ons.
Je hebt wel leuke spulletjes gekocht. Wat jammer dat er toch veel spullen uitverkocht waren, ondanks dat het niet zo druk was.
Ik hoop dat wij volgend jaar ook weer kunnen gaan.

Bianca van Tilburg. zei

Schattig kaartje en wat ben je goed geslaagd.
XX Bianca

Annie H zei

Hoi Sandra superleuk kaartje is dit weer en als ik dat muisje zo bekijk denk ik dat het een 'whipper snapper' stempel is.
Leuke aankopen van de beurs, dat papier stond ooit ook op mijn wishlist maar nooit gevonden.
Groetjes, Annie