zaterdag, november 27, 2021

Merry Christmas

 Hoihoi,


Wat een koud weer was het vandaag he brrr 

Even snel boodschappen gedaan en de rest van de dag lekker binnen.



Ik laat jullie wel weer een kerstkaart zien (deze is best groot )
Ik heb hiervoor het Marianne design craft stencil present bag gebruikt .


Het designpapier is van Craft Sensations 
En het leuke Marianne design kerstmannetje heb ik hier ook voor gebruikt ,hij heeft het maar druk met cadeautjes inpakken .

Fijn weekend  nog !






4 opmerkingen:

Annie H zei

Ook weer leuk bedacht, ik ben wel benieuwd wat er nog zoal in de zak zit ;-)
Groetjes, Annie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote zak met cadeautjes altijd spannend wat zou erin zitten
groetjes ellen

Elly zei

Mooie kaart! Ik heb deze zak afgelopen zaterdag ook gekocht.
Groetjes Elly

Anoniem zei

Wauw wat mooi.
Leuk om te krijgen.