donderdag, maart 30, 2023

Maart creatie's

 Hoihoi,


Hier ben ik weer en dit keer met de maart creatie's



Een slimline kaartje met het beertje, klavertje en bloemen van  Marianne design 


Hoe heerlijk was het om weer is te kleuren met de Zig clean colors
En het forever friends beertje is toch tijdloos of niet.


Ik heb er een rond kaartje mee gemaakt voor mn vriendinnetje die heel erg graag bakt .
De ronde mallen zijn van Creative Craftlab.


Een slimline kaartje met de gieter,bloemen,en het muisje van Marianne design  maakte ik voor een tante .


Ik maakte ook alvast een paaskaartje, heel simpel maar toch zo leuk alleen gestempeld en ingekleurd de forever friends.


Ik zit wel in de slimline kaartjes en Marianne design he deze maand haha


En nog maar eentje dan en dit keer een beterschapskaartje voor iemand die is geopereerd aan haar knie.


Een 4kant kaartje maken is niet wat ik gewent ben ,maar vind 'm toch wel lief geworden zo .

Groetjes en tot volgende maand ! 
















2 opmerkingen:

Anoniem zei

Superleuke kaarten!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elly zei

Wat heb je hele mooie kaarten gemaakt!
Benieuwd naar de volgende maand, wel leuk zo alles bij elkaar.
Groetjes Elly