woensdag, juli 31, 2024

Kaartjes van de maand juli

 Hoi Allemaal,



Wat vind ik de postzegel stansen toch tof van Marianne design, zo leuk om mee te freubelen. Hier heb ik de schattige lieveheersbeestjes en bijtjes op verwerkt.


En ook de kersjes van Marianne design zijn toch te leuk ,ik heb ze ingekleurd met de Zig clean colors En daarna bewerkt met glossy accents zodat het een mooi glansje heeft.


Hmmmm heerlijk ijsjessss !
Wie lust ze niet met dit weer ( 28 graden)


En Tedje (Craftlab) had zo'n trek in een frietje ,yum yum.


Zelf zeg ik daar ook geen nee tegen met een lekkere magnum als toetje.


En vanavond nog maar wat kersjes als snack ..

Groetjes en tot volgende maand. 

















1 opmerking:

Ellen zei

Ik vind ze allemaal geweldig…superleuk gedaan!
Mooi ook met de glansjes.