vrijdag, februari 13, 2009

Vandaag dit doosje van waar eye-lets in gezeten hadden..opgepimt!
Snoep-hartjes erin gedaan en een leuk valentijnskadootje!
Je kan er natuurlijk ook andere kleine snoepjes in doen of muisjes voor bij een geboorte...
Ik had een voorbeeldje zien liggen bij Marloes (doeading)dus ik dacht dat is grappig ,waar de doosjes wel niet goed voor zijn!

In middels zit ik weer wat beter in me velletje en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en kaartjes!

Fijn weekend allemaal!
xx

14 opmerkingen:

Karin zei

Hee Sandra, wat een onwijs leuk idee en wat leuk opgepimpt. Laat ik nu van de week een tiental van die doosjes hebben weggegooid... 3x raden wat ik net heb gedaan :-)!!! hahaha. Groet Karin

Thea zei

Hoi Sandra, wat een leuk ideetje.
Het is een schattig doosje geworden.

Groetjes Thea

Riet zei

wat heb je dat weer mooi gedaan zeg Sandra.
wat een leuk idee.

liefs Riet.

Angelique zei

ohhh wat leuk gedaan zo zeg! ik denk dat ik dat ook nog eens ga proberen;)
fijn dat het weer goed gaat met je!

liefs angelique

Francien zei

Kwam toevallig op je blog en wat een leuke is het zeg...prachtige creaties staan erop en dit doosje is zo leuk gedaan..ga voortaan ook de doosjes sparen...en kom zeker vaker langs hier!!
Fijn weekend ook...
groetjes Francien.

M@rtine zei

Pimp the boxes, leuk idee. Ik gooi die doosjes eigenlijk altijd gelijk weg maar als ik dit zie heb ik er al spijt van...

Fijn om te lezen dat je weer wat beter voelt.

Een gezellige weekend,
Groetjes Martine

sandra_w zei

Leuk idee, San! Ziet er heel leuk uit...Fijn dat je je weer wat beter voelt ;)

Liefs, San

Ila zei

This is just the Cutest!! I love it!!..Hugs, Ila

Alina zei

Prachtig geworden, Sandra, het is zeker een leuk idee!
Ik ben blij dat je je beter voelt!
Een fijn weekend!
Liefs, Alina

Bev zei

This is fab Sandra, such a great idea

hugs Bev x

doris zei

Wunderschön!!

Groetjes Doris

Caroline zei

Hallo Sandra leuke dingen maak jij zeg, dat doosje is te gek en inderdaad geeft weer ideetjes voor volgende valentijn
Groetjes Caroline

Sandra zei

Dank je wel allemaal voor jullie lieve berichtjes !

Anoniem zei

Heel mooi en lief,wat leuk bedacht,je kaartjes zijn ook super en bedankt voor je bb-tje en hoop dat ik gauw in me knutselkamer kan rommelen,nog even wachten tot 6 maart,dan krijgen we de sleutel,groetjes Joke.