zaterdag, april 04, 2009


Hoihoi!

Soooo vandaag naar de ART Specially stempel event in Zeist geweest ,en ik kan je vertellen........het was Ssssssssssssuper!
Jeetje wat heb ik me ogen uitgekeken,ik vond het echt heel erg leuk,een hoop gezien en gekocht uiteraard..(hoewel ik had nog wat geen geld over!haha)
Het was wel super druk ,en moest gewoon in de rij staan om naar binnen te kunnen,en bij de kraampjes was t ook wel is moeilijk bij komen om wat te zien,maar geduld is een schone zaak!
Ook nog wat dames tegen gekomen van "blogland"en gezellig een praatje mee gemaakt.
Dus het was echt de moeite waard om erheen te gaan,kan niet anders zeggen!

Van de week al dit geboortekaartje(jongetje) gemaakt in opdracht voor me buuf ,ook erg leuk om te doen.

Groetjes allemaal en een fijn weekend nog!

17 opmerkingen:

marja zei

prachtig sandra!!!
echt schitterend gemaakt!!

Karin zei

Wat een leukerd... Fijn voor je dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs in Zeist. Is altijd leuk om geld uit te geven...

Riet zei

wat een schitterend kaartje Sandra.
dus het was druk,maar je heb het heerlijk naar je zin gehad.
ik zou dat ook wel eens willen,maar met me rolstoel is dat niks.

nog een fijn weekend verder.
liefs Riet.x

peggy zei

Prachtig kaartje ...en leuk te horen dat je zo een fijne dag had !!!!!!

Groetjes, Peggy

Corinde's Creations zei

Wat een leuk kaartje, ben benieuwd wat je gaat maken met je nieuwe aankopen.

Groetjes, Corinde.

Tammi zei

This is adorable, love the little outfit card!
Tammi x

*Ellen* zei

ken dit patroontje maar zo in dit nieuwe jasje is die super leuk, ben ook heel benieuwd wat je ons allemaal laat zien van je nieuwe aankopen

Thea zei

Ik dacht al, zo dat heb je snel gemaakt na zo'n beurs. Maar je had hem van de week al gemaakt.
Ik vond het ook erg leuk om jou gezien te hebben. Het praat dan toch anders op zo'n blog, nietwaar?
Het was inderdaad erg druk op de beurs, maar zeker gezellig en net als jij veel bloggers gezien.
En de kaarten zien er altijd leuker uit in het echt dan op de blog vind ik.

Groetjes en tot de volgende kaart.

Thea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een fantastisch leuk kaartje, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Alina zei

Heel erg mooi geworden, Sandra! Veel plezier met je nieuwe spullen!
Groetjes, Alina

creacora zei

leuk is ie geworden daar zal de buuf blij mee zijn,fijn dat je het zo leuk hebt gehad en ook nog geld over dat overkomt mij nooit kom altijd te kort haha
groetjes en nog een fijn weekend cora

Nicole Bailey zei

OMG! That is so spankin" cute! LOVE it!

Paula zei

Hoi Sandra, wat leuk zo'n babypakje als kaartje dat heb je mooi gedaan. Ik vond het leuk je even in het echie gezien te hebben in Zeist. Het was inderdaad wel erg druk maar toch even kennis gemaakt. Vandaag was het trouwens een stuk rustiger. Veel plezier met je nieuwe spullen en welterusten Paula.

Hannekie(Sisterly) zei

wat een poepie. ik word ook weer tante. leuk idee moet ik ff onthouden
gr hannie

sylvia zei

hey
ja t was leuk he zondag was t veel rustiger maar ook erg gezellig!
ga morgen maar onder je brievenbus liggen!! groetjes syl

Unknown zei

leuk kaartje,en wat lief met die ruitjes,ik ben dol op ruitjes(en stipjes en streepjes hihi)
ik denk dat ik de volgende keer ook maar eens naar die beurs moet gaan,hoor overal leuke verhalen.
groetjes emilie

Sandra zei

haha bedankt weer voor jullie leuke reacties!