vrijdag, mei 08, 2009



Hi,

Vanmiddag toen het hier begon te stormen en te regen maar me hobbykamertje in gedoken...
En een wedstrijd tasje van de "scrapmutsen"gemaakt,het is de bedoeling dat je er wat in doet maar wat weet ik nog niet.......vond het erg leuk om te maken!
Ennuh Karin ...kep alvast 1 afdrukje gebruikt hoe vindt je 'm geworden?

Het is hier inmiddels weer droog (gelukkig)het waait nog wel hard ..maarrrrr de zon schijnt ook weer!
Voor het weekend geven ze ook goed weer op hoor ik net op de radio ,dusssss .....fijn weekend allemaal!!oja en voor de mama's onder ons ...fijne moederdag!

15 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Sandra, wat een schattig tasje.
En die stempel, fantastich gewoon.
Ik ga naar de camping dus ik hoop dat je gelijk krijgt wat het weer betreft.

Groetjes Thea

Fijn weekend

creacora zei

he gatsie alweer zo`n mooi tasje haha hij is super wat ga je erin doen wat dacht je van hartjessnoepjes
groetjes en fijn weekend
Cora

*Ellen* zei

een heeeel lief tasje is dit en idd een hele leuke stempel is dit moet karin eens ff lief aan gaan kijken

Martha zei

Erg lief tasje heb je gemaakt!
Schattig hoor.
Groetjes,
Martha

Karin zei

Hoi Sandra. Grote lieverd ben je. Heel erg dank je wel voor je mooie kaart. En nee, ik had dat afdrukje nog niet en ik ben er heel blij mee. Ik vind je tasje onwijs leuk, maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke stempel erop. Dikke kus...

sylvia zei

leukk!!!
nou hier is het nog geen lekker weer hoor in spijkenisse was het gister heerlijk maar vandaag hier behh dus zijn maar gaan shoppen ( he getver;))
syl

Maris zei

wat een lief tasje heb je gemaakt zeggg groetjes van maris

Riet zei

Schitterend Tasje Sandra,prachtige kleur.

Liefs Riet.

Alina zei

Je tasje is heel erg mooi geworden, Sandra!
Jij ook een fijn weekend en hele fijne moederdag!
Groetjes, Alina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi tasje, echt super!
Groetjes van Jacqueline

anneke's creaties zei

hallo sandra,

wat een geweldig tasje heb je gemaakt, trouwens al je creaties vind ik super, fijne moederdag gewenst.

groetjes anneke

Ellis zei

Hoi Sandra,
ben natuurlijk ook gelijk even bij jou komen gluren en ik kan niet anders zeggen dan: super creaties!! En je hart-tasje en die babypakjes.....om te zoenen! ;-)

Groetjes,
Ellis

Tab zei

What a gorgeous creation! Love the images and the colours are fab!
Hugs Tab xxx

Natasja Vink zei

Hoi Sandra,

Mail me even je adres dan kan ik de afdrukjes opsturen

familieavink@hotmail.com

gr. Natasja

Tammi zei

This is adorable, I love that sweet image! Pretty colors! ~Hugs