vrijdag, juni 05, 2009

BLOG CANDY!!!

Wat moet je doen?
Word volger van mijn blog(of je bent het al).
Zet de link op je blog
En raadt welke gave /schattige stempel (1 van de 19..)van Motivet's ik als blogcandy weggeef!!
De stempel word verloot onder de goede antwoorden!
De Blogcandy duurt tot eind juni


BLOG CANDY!!!
What will you have to do?
Become member of my blog (or maybe you already are)
Ad the link of this blogcandy to your own blog.
and quess wich one cool 'n quite stamp (1 of 19) of Motivet's I'm giving away.
The winner will be drawn among the correct answers and he or she will win the stamp.
This blogcandy will run until end of june

xx

29 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Sandra, succes met je blogcandy.

Groetjes Thea

Made by Janet zei

Wat een leuke candy..zal eens zien of mijn geluksnummer werkt.
Ik denk dat je nummer 7 gaat verloten.
Ik dacht dat ik allang volger van je was maar kennelijk niet..maar nu dus wel hahaha..
Ik zal je candy op m`n bloggie plaatsen.

Succes en groetjes Janet

annemarie zei

ik ben volger geworden hoor en zal het antwoordt even geven. Veel succes met je blogcandy

groetjes Annemarie

annemarie zei

oooh ja het antwoordt is baseball dexter
ga nu gauw een link op mijn lbog zetten
groetjes Annemarie

sylvia zei

heyy
zelf ben ik niet zo weg van deze stempels maar daan vind hem zoo leuk! dus doet zij mee onder mijn naam hihi ( misschien heeft ze dus meer smaak dan ik whgaha) tja en het is baseball dexter
groetjes DANIELLE

Sandra zei

Tip;

GOED lezen he ik verloot 1 van de "19"stempels dus is niet gezegt dat het deze stempel van het plaatje is....

annemarie zei

oooh dat had ik niet begrpene maar mag ik dan een nieuwe poging doen dan gok ik namelijk op nr 13

groetjes Annemarie

sylvia zei

daan denkt nr 8

Anneke zei

Hoi Sandra,
ben zojuist volger geworden, je hebt echt een leuke blog!
ik denk dat je deze stempel gaat verloten : Doraline with a bouquet of tulips

Groetjes Anneke

Harriët zei

Ik heb geen blog...wat nu???

Harriët
XXX

Unknown zei

Hoi Sandra wat een leuke candy, ik wil ook graag mee doen en ik gok op nummer 4.
Ik zet het ook op mijn blog ;)

Liefs Suze

Unknown zei

oooooo wat leuk een blogcandy.ik gok op stempel nummer 9.wat zijn ze gaaf he die stempels.
groetjes emilie

diana zei

Hoi Sandra,
heb mezelf aangemeld en als het goed is,sta je link op mijn blog.
groetjes.

Karin zei

Ik gok op het gekkengetal 11. Past wel bij mij. Volger was ik al...

Sandra zei

Tuurlijk mag jij mee doen Harriet!

En Diana...je bent vergeten te vertellen welke jij denkt dat t word..

Daniëlle zei

wat een leuke candy zo.
Ik weet niet of ik ze ergens terug kan vinden hier, maar ik heb even op hun site gekeken en ik ga voor Doraline with ladybug, dus weet niet welk nummer dat is...hihi
Verder heb ik me net aangemeld als volger, dus ga nu ff snuffelen op je blog

groetjes Daniëlle

Nicole Verkooijen zei

Ach laat deze gek ook eens een gokje wagen, nummertje 5 misschien ?? hahahaha

Liefs Nicole

Ps. hij heet baseball dexter

Harriët zei

Sandra bedankt.Ik denk dat het nr 18 die je gaat weg geven.

Harriët
XXX

Harriët zei

Ik ben net ook volger van je geworden (lijkt wel of ik het over een sekte heb...ha,ha)anders mag ik natuurlijk niet meedoen.
Ik keek al wel regelmatig op je blog maar ben dan nu een officiele volger.

Harriët
XXX

Anoniem zei

Och wat gaaf......dat snoepgoed ;o)

Ik ga echt voor nummertje 4....

Veel succes allemaal.

Warme groetjes van Anita anita01..

tanja zei

hoi sandra ik ben al volger van je dus dat zit al snor, nu je candy wouwie ik ga voor wel/niet stempeltje dat leek me wel een te gek stempeltje haha doeiii tanja

haika zei

hoi sandra, ben ook volger geworden. leuk die blog candy, ik denk dat je doraline with a bouquet of tullips gaat verloten

groetjes haika

Anita zei

Hoi Sandra, wat leuk dat je 1 van deze nieuwe stempels gebruikt voor je blogcandy. Ik vind ze erg schattig. Ik heb me aangemeld als volger en je staat bij mijn favorieten ;)
Het antwoord: baseball Dexter en ik gok op nr.14
groetjes, Anita

peggy zei

Hoi Sandra,

Leuke candy !!!!
Ik gok op nummertje 7.
Ik link je in mijn candy bar !!!


Groetjes Peggy

Wil zei

leuk zeg wat een leukestempel heb je bolg op mijn blog ge zet en ik volg je je maakt zulke mooie dingen gaaf hoor

Wil zei

Baseball Dexter is het antwoord en vindt loei gaaf de stempel je link staat al op mijn blog en volg je ook la oke

Corry zei

Wat een leuke blogcandy Sandra.
Ik gok dat het stempel Doraline met accordeon is. groetjes Corry

Sylvia zei

Hoi Sandra,

Wat een leuke blog candy. Heb hem bij mij op de blog gezet. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ja nu is me het wat, welke zou het zijn. Ik denk nummer 2, lekker vrolijk, vind ik bij je passen.

Groetjes
Sylvia

Unknown zei

hi sandra, oh what a funny blogcandy. i think and hope it´s number 13.
have a nice weekend.
hugs, bea