donderdag, januari 24, 2019

Een partijtje !

Hoihoi ,


Hier ben ik weer met een kaartje, en dit keer een jongenskaartje !
Ik heb weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt (Card Art Cheeseboard 470.713.167 ).
Ik heb de mal eerst over getekend op zwart cardstock en daarna bekleed met eerst goudkleurig karton en daarna gepimpt met een design blokje van de Action .
Ook in de sterren heb ik het goud kleurig karton laten terug komen ,en die weer gedoodled met de Artliners van Jilliez .


Het afdrukje is van CC Designs en heb ik ingekleurd met Faber castell polychromos potloden en reukloze terpentine .
Ik maak niet vaak jongenskaartjes ,ben meer van de meisjes kaartjes maar vind m wel leuk geworden al zeg ik het zelf  hihi.

Groetjesss




4 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke kaart Sandra. x

Sandra zei

Dank je wel Bianca !

Annie H zei

Zeker heel leuk geworden en ik heb 2 kleinzoontjes :-) Die CC-design digi's en stempels zijn toch altijd zo schattig, jij hebt er weer een pronkstukje van gemaakt hoor.
Winterse groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie ,ja leuk he de CC-designs .