zaterdag, april 27, 2019

It's time to put on your party hat

Hoihoi,

Ik wil jullie vandaag een verjaardagskaartje laten zien


Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo 470.713.173 gebruikt (hoe kan het ook anders ,want een vierkant of rechthoekig kaartje maak ik zelde 😉)
Ik heb de mal eerst over getekend op wit cardstock en daarna met het gave design papier van Joy crafts "Lovely Aquarels" aan de slag gegaan.
Wat een mooi papier vind ik dit ik ben er helemaal fliefd op .


Voor de bloemen (bloemen mal van creative expressions) heb ik flowerfoam gebruikt .
Ook weer erg leuk om mee fe werken !


En het stempelset is van My favorite Things (zo schattig de muisjes) en ik heb ze weer ingekleurd met de Zig Clean Colors ,en de groene stans achter het afdrukje is van een mooie blauwe mal van Noor!design .

Groetjes en een fijn weekend !





4 opmerkingen:

Annie H zei

En ik ben helemaal verliefd op jouw kaart. Inderdaad prachtig papier en stempeltje, die liggen hier ook in de wachtrij, maar dat kan soms lang duren. Je hebt er weer een super creatie mee gemaakt !
Fijn weekend, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !
Ik heb dat ook hoor ,heb hier ook nog genoeg liggen wat nog niet gebruikt is.
Tijd he .maar ook de zin en inspiratie moet er zijn he .

Gerlinde zei

Wat is het toch een schitterend designpapier deze van Joy! Crafts!!
Zo lekker fleurig en met erg veel mogelijkheden!
Je hebt er een schitterende creatie mee gemaakt!
Groetjes Gerlinde

Sandra zei

Jaaa super mooi he het papier ik ben er ook zo weg van !
Dank je wel voor je compliment Gerlinde !