dinsdag, januari 07, 2020

Skate's

Hoihoi,

Ik heb nog maar een rolschaats gemaakt omdat ik de mal zo tof vind haha.


Ik heb de skate dit keer geel met blauw (en een beetje creme/zwart) gemaakt.


1 van me eerste rolschaatsen waren ook geel met blauw van kleur.
Toen der tijd (ik was een jaar of 10/11 denk )wat hippere rolschaatsen .
M'n allereerste waren van die rode met bandjes waar je met je schoenen in moest .
Dus toen ik de geel met blauwe kreeg ,vond ik dat toen natuurlijk veel stoerder.
(Ik heb er een paar van versleten ) 
En toen ik een jaar of 15/16 werd kreeg ik de echte ! 
Ze waren toen zo'n 300 gulden weet ik nog wel ,best duur ! 
Maar het was zn geld waard want ik heb ze helemaal op geroller-skate  haha.
Na die tijd volgde nog 2 paar skate's en die laatste heb ik vorig jaar gekregen .
(Zwarte met roze wielen en doppen ik hou dr  van)


Maargoed ..het design papier is dus van Craft Sensations "Basics" 

Al met al weer een hele andere skate als de vorige ,maar ook weer heel leuk .
Vind ik zelf dan hihi.

Groetjesss



2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, echt jeugdnostalgie zo te lezen. Supergaaf is je rollerskate geworden Sandra. Leuke kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Deze is ook weer heel mooi! En leuk dat je dit nog steeds doet.
Wist niet eens dat ze nog bestonden :)
Groetjes Elly