vrijdag, februari 28, 2020

Hiep Hiep Hoera !

Hoihoi,

Ik heb een verjaardags kaartje gemaakt met de leuke Dutch doobadoo mal 470.713.336


Ik heb de mal over getekend  op wit cardstock en daarna bekleed met designpapier (Craft Sensations Victorian Roses).
Heerlijke kleurtjes dat rose en mintgroen vind ik zelf .


De stempels zijn van My Favorite Things 


En heb ik ingekleurd met de Zig Clean Colors en Distress-ink .


En de bloemen heb ik gemaakt met Marianne design mallen .


Groetjesss






7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heel veel knipwerk Sandra maar het is een allerliefst kaartje geworden! Mooie kleuren bij elkaar en prachtig kaartje om te zien.
Groetjes Gerie

Elly zei

Een hele mooie kaart, met mooie zachte kleurtjes.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Wat een plaatje Sandra.
Mooie kleurtjes zo bij mekaar en wat is 't een leuk modelletje .

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met die superschattige stempels wat een leuk model en lekker frisse kleurtjes
groetjes ellen

Marlies zei

Een prachtige kaart. Heel lief en schattig en ook en leuk model. De kleurtjes zijn ook heel mooi. groetjes, Marlies

Annie H zei

Oh hoe mooi is dat, supermooie kleurtjes en die leuke serie beertjes, top kaart !
Groetjes, Annie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.