donderdag, april 16, 2020

Scrap album 2

Hoihoi,

Ik heb nog een 2e scrap-album gemaakt .
(Bij Noor!design op fb loopt een challenge van Jolanda Bergmans ).


Dit album heeft weer een heel ander uiterlijk als mijn vorige album.


De basis van het album is wit cardstock ,en ik heb het gemat met zwart cardstock.
 Ik heb het designpapier gebruikt van Craft & You design "Bird  Song".


Ik heb een album gemaakt met de foto's van mijn dochters 24e verjaardag .
Ze had er een party van gemaakt met wat vriendinnen .


Ze had smiddags lekker in de keuken gestaan om te koken,
Ook had ze super sjieke menu kaarten gemaakt ,en mooi de tafel gedekt .


Ok had ze een mooie drip-cake geregeld met een vuurwerk fontijn en ballonnen  .


Het thema was rose/wit/rosè kleur .







Zo heb ik toch weer even een "herinnerings "album in elkaar gezet .
Super leuk om te doen !

Groetjess













4 opmerkingen:

Elly zei

Super album!! En nog gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes Elly

Debby Kuster zei

Zag hem op Facebook ook al voorbij komen. Watt en sputtert mooi album. Gefeliciteerd

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi album met al die leuke details en wat een klus om te maken. nog gefeliciteerd met je dochter
groetjes ellen

Annie H zei

Wat een prachtig album met hele mooie herinneringen, altijd een meerwaarde als het voor je eigen kinderen is. Heel mooie uitvoering en ook mooie dochter :-)
Groetjes, Annie