zaterdag, augustus 15, 2020

Happy Birthday

Hoihoi,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de Dutch doobadoo mal 470.713.336

(Ik heb de kaart al even terug gemaakt met nog wat kaarten, want met die hitte heb ik er geen puf voor... jullie wel?
Van mij mag die hitte nu wel klaar zijn 20 graden vind ik zat )


Ik heb de mal over getekend op bruin craft karton en daarna aangekleed met Craft Sensations designpapier .


Het schattige stempelafdrukje van Penny Black heb ik ingekleurd met Fabercastell potloden .



Nog wat leuke malletjes van Noordesign  gebruikt en wat lovertjes en er is weer een verjaardagskaart  geboren ! 

Groetjesss





3 opmerkingen:

Annie H zei

Heerlijk al die kleurtjes wel gedurfd om al die motiefjes samen te gebruiken. Weer een supermooi gekleurd PB beertje, ik ben fan ;-)
Groetjes, Annie

Elly zei

Je kaart is heel mooi. En ook zo mooi gekleurd.
Ja ik heb ook totaal geen fut, en op zolder waar ik zit is het ook zo warm.
In mijn hoofd wil ik wel..maar laat de temperatuur maar goed zakken want echt iedereen is er zo klaar mee, zowel mens als dier.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Oooow wat is dit schitterend Sandra!
Mooie kleurencombi, echt prachtig, de schattige beer heb je prachtig ingekleurd