woensdag, december 16, 2020

Geniet van de kleine dingen, smullen maar !

 Hoihoi,



Ik heb een presentje gemaakt voor iemand omdat ze dat wel kan gebruiken in deze rottijd van Corona.


Ik heb een soort kadoosje/tasje (hoe je het noemen wil ) gemaakt met wat lekkers.


Ik heb hiervoor de ticketmal van Studio Light gebruikt en de heb het 3x uitgestansd voor de basis en aan elkaar geplakt .
Het designpapier is van Craft Sensations "Victorian  Roses "
En heb geen idee waar de malletjes van de theepot en kopjes van zijn eigenlijk.


Ik heb er een vers kruiden theezakje in gedaan en daar een omhulsel bij gemaakt waar het zakje in kan .


De thee is meloen thee (uit zo'n leuk theezaakje hier vlakbij)



Ook heb ik er een brownie bij gedaan en er een wikkel om gemaakt .
En in het doosje zitten 2 bonbons .



En zo heb ik het gezellig ingepakt en cadeau gegeven om even een hart onder de riem te steken .


Groetjesss
















3 opmerkingen:

Ellen zei

Heel leuk gedaan Sandra!
Groetjes Ellen

Annie H zei

Oh geweldig gedaan, even wat anders maar een lekker opkikkertje.
Fijn weekend, Annie

Debby Kuster zei

Erg leuk zijn kleine lieve attentie
Het hoeft niet altijd groot te zijn

Groet Debby