woensdag, juni 02, 2021

 Hoi Allemaal,


Wat een weertje he ,het word weer warm vandaag !

Ik ben blij dat er nog een windje staat,want ik moet zeggen ik kan er niet zo goed meer tegen tegen die warmte.

Hier in de tuin word het al snel bloedheet(35 graden volle zon heel de dag)

Maargoed ik heb weer een kaartje om te laten zien !



Is ie niet cute?



Ik heb hiervoor gebruikt ; Marianne design Bag by Marleen die ik met zwart cardstock heb overgetekend .
En bekleed met dit gave panterprintje (Craft Sensations designpad Animal Planet)


En verder nog meer Marianne design stansjes gebruikt (de leuke beren en het make-up setje )
Ik vind het zelf wel een grappige toilettas geworden haha .

Geniet van jullie zonnige dag,groetjes !






3 opmerkingen:

Elly zei

Hij is echt gaaf je creatie! Hier achter ook heel warm, zit nu binnen wat ik dan weer jammer vindt, maar ga straks eind vd middag nog wel even naar buiten.
Te warm is ook niet fijn.
Groetjes Elly

Ellen zei

Schattig hoor!

Annie H zei

Wow hoe leuk is deze, de papierkeuze is ook geweldig. Ik heb niets met make-up vandaar dat ik deze dies niet kocht maar als ik dit zie ...
Groetjes, Annie m