zaterdag, juli 10, 2021

Een piepklein berichtje

 Hallo Allemaal,

Ik ben er weer met een kaartje om aan jullie te laten zien. 

Ik heb dit kaartje gemaakt voor een vriendinnetje,haar kippen hadden kuikentjes gekregen .zo schattig he dat jonge spul.



Dus ja ik dacht ik maak een toepasselijk kaartje voor haar .
Ik heb weer het geweldige stencil van Marianne design Bag by Marleen gebruikt hiervoor. 


Ook heb ik de leuke collectable kippen mallen van Marianne design gebruikt.

Groetjes en een fijn weekend !






5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig zoals je deze creatie gemaakt hebt Sandra, heel toepasselijk als "kraamkaart" voor je vriendin. Mooie kleurtjes en leuk gedaan die gelpen accentjes.
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Zo gek om ze in een tas te stoppen, heel leuke uitvoering !!
Groetjes, Annie

Elly zei

Echt een hele creatie heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Geweldig leuk cadeautje heb je voor je vriendin gemaakt Sandra.

Bianca van Tilburg. zei

Super leuk Sandra en dat kleine grut is altijd zo lief.
Liefs Bianca
XX