dinsdag, oktober 05, 2021

Verjaardags groetjes

 Hoi Allemaal,

Ik moet er weer een beetje inkomen met de kaartjes ,niet zoveel inspiratie op het moment..

Ook moet ik nog een start gaan maken met de kerstkaarten ,voorheen was ik daar al mee bezig.

Maar komt goed hoor !

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien ,gemaakt met de Dutch doobadoomal 470.713.736 


Ik heb de mal overgetekend op wit cardstock en bekleed met het mooie designpapier van Marianne design "pretty paper bloc SpringTime "
Het schattige muisje is ook van Marianne design .
En de auto is van (Action) love2craft Avec



Groetjess





1 opmerking:

Debby Kuster zei

Zo herkenbaar. Kerstkaarten toevallig gister mee begonnen....ik heb er al 2. Ben weer eens laat, maar het ontbreekt aan inspiratie

Dit muisje heb ik ook maar nog nooit gebruikt. Ziet er wel super schattig uit dus binnenkort ook maar eens voor de dag halen