vrijdag, maart 18, 2022

Happy Birthday

 Hoihoi,



Vandaag laat ik jullie dit slimline verjaardagskaartje zien die ik voor een vriendinnetje had gemaakt .
Ze heeft m inmiddels gekregen.
De basis van de kaart is gemaakt met de Dutch doobadoomal  470.715.828
Ik heb de kaart overgetekend op craft karton en het designpapier is dacht ik van Marianne design maar dat weet ik niet meer zeker..


En de super grappige stempels zijn van Whimsey stamps en die heb ik weer ingekleurd met de Zig Clean Colors.

Verder zijn we vandaag naar de Ikea geweest om mijn aankomende hobbykamer in te richten haha.(kasten ,bureau etc)
Eindelijk weer een hobbykamer na 11 jaar ,in ons vorige huis had ik er 1 (staat links van mn blog)
Maar in ons huidige huis geen plek ,maar nu dochterlief al een half jaar het huis uit is ,is er een grote kamer vrij !
Dussss kan niet wachten om het in te richten.
Van de week al druk aan de klus geweest (behang eraf,ontvetten/schuren/verven etc je kent het wel .)
En morgen waarschijnlijk een beginnetje maken met behangen .
Heerlijk alles fris en nieuw .

Fijn weekend allemaal !





2 opmerkingen:

marja zei

Wat een geweldige kaart heb je hier gemaakt zeg. Echt een toppertje vind ik dit. Leuk zeg een eigen hobbykamer. Bofkont. Hier in huis willen ze mij met al mijn hobbyspullen in een zeecontainer stoppen,ha, ha. Tot nu toe ben ik nog niet uit huis gezet. Lijkt mij heerlijk een eigen hobbykamer. Geniet er maar van. Groetjes Marja

Elly zei

Prachtige kaart!!! En we zijn allebei goed bezig...ben reuze benieuwd hoe je hobbykamer eruit komt te zien, die van de foto vond ik altijd al erg gezellig en mooi, dus nu nog nieuwsgieriger. Heel veel succes, maar ben nu al jaloers op die enorme kast die je krijgt ;)
Groetjes Elly