woensdag, april 06, 2022

Thank you ,en scrapkast....

 Hoihoi,


Ik heb een kaartje gemaakt voor mn schoonzus omdat ik van haar wat Aquamarkers had gekregen die zij niet gebruikte.

En aangezien ik erg graag kleur op waterbasis ben ik daar natuurlijk heel blij mee .



Ik heb een draaikaartje gemaakt met Ted (van Created Craftlab )naar het idee van Daisy Martens.
Dus als je het kaartje open doet draait Ted (eigenlijk Molly want ik heb er een meisje van gemaakt hihi )rond .


Het designpapier is van Bella Lulu ,Lala Lente.


Ook heb ik weer een hobbykamer na 11 jaar geleden ,zooo fijn !
En heb ik deze heerlijk ruime kast gekocht en ingericht .dat kan ik alvast laten zien aan jullie.
Ben er zo blij mee het ene vakje wat nog zo goed als leeg is rechts daar komen nog 2 laadjes bij.
Ook heb ik een mooi wit bureau maar daar moet nog het 1 en ander opgehangen worden aan de roze muur dus dat volgt nog .
Mijn kamer is zandkleur met babyroze en wit ,mijn favo kleurtjes .

Groetjesss







4 opmerkingen:

Ellen zei

Super! Is dit de bewuste Ikea vakkenkast?
Groetjes Ellen

Annie H zei

Heel leuk kaartje en prachtig ingerichte kast, veel plezier met het knutselen in de toekomst.
Groetjes, AnnieH

Elly zei

Prachtige kaart! En een nog prachtige vakkenkast, jeetje wat is die mooi geworden, ben nu al benieuwd naar je bureau!
Ik heb bij mij de 3 rekken al opgehangen...is dan gauw zo rommelig, maar de bakjes die ik altijd had hebben ze niet meer bij de Ikea alleen de doorzichtige.
Maar kan straks afkijken bij je hihi.
Groetjes Elly

Unknown zei

En schoonzus is heel blij met haar mooie kaartje !!