zaterdag, mei 14, 2022

Molly the make-up artist

 Hoihoi,


Wat een heerlijk weertje he zo met het zonnetje en dan alle bomen, planten & bloemetjes in groei en bloei .

Het ruikt ook zo heerlijk allemaal.

Maar ik heb weer een kaartje om te laten zien hoor.

Ik heb m een tijdje terug al gemaakt ,want op het moment heb ik niet zo'n zin en tijd om te freubelen .

Zit nog steeds in een verbouwing namelijk ,maar komt goed hoor het duurt alleen even.

Ik heb nog wel wat kaartjes op voorraad liggen om te laten zien dus af en toe post ik wat .



Ik heb een kaartje gemaakt van Molly de make-up artist die onderweg is naar haar klantje om haar mooi te maken met make-up uiteraard en kleding zodat het straks een mooi modelletje is geworden voor de catwalk.
De bijtjes en de libelle vergezellen Molly 


Groetjes en nog een zonnige zondag !




Geen opmerkingen: