woensdag, december 21, 2022

Laatste kaartjes van het jaar

 Hoihoi,


Ik laat jullie mn laatste kaartjes nog even zien van dit jaar ..



Een kerst slimline kaartje met ( Craftlab)varkentje Frenkie en sneeuw achtergrond (embossingfolder van Craftlab) en de luchtballon van Marianne design .


Nog een kerst slimline kaartje met de luchtballon van Marianne design ,achtergrond wolken van Dutch doobadoo, en de panda is van Whimsy stamps .


De basis van de vouwkaart is van Dutch doobadoo  ,in het midden een stempel van Forever Friends ,de tekst er omheen in het goud van Marianne design ,en de sneeuwpop ook van Marianne design .


Deze ronde vorm mallen zijn van Craftlab en ook de schattige pinguïn Elvis is van Craftlab .


Een verjaardagskaart met als basis van Dutch doobadoo en de poesjes zijn van CC designs .


Deze verjaardagskaart met dezelfde mal en de panda is van Whimsy stamps .

Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen en een goed ,gezond en creatief 2023 !












3 opmerkingen:

Elly zei

Wat een prachtige kaarten allemaal.
Voor jouw ook mooie dagen en een goed en creatief 2023 toegewenst.
Groetjes Elly

Annie H zei

Oh wat een leuke serie kaarten heb je weer gemaakt, love it. Die met de panda’s moet ik in gedachten houden die stempels heb ik ook maar wel nog netjes in de verpakking.
Ik wens je fijne feestdagen en een massa nieuwe ideetjes voor 2023 !
Groetjes, Annie

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.