maandag, februari 27, 2023

Februari Creaties

 Hoi Allemaal,


Hier mijn creatie's van de maand februari 



Een kaartje waarvan de basis van de kaart een mal van de Action is .
Het leuke vliegtuig is van Creative Craftlab en het beertje een collectable van Marianne design. 


2 kaartjes met artikelen van Marianne design .




En hier een heel leuk doosje met thee maar je kan er ook koekjes/chocola of iets dergelijks indoen in het midden .
Het super leuke patroontje is van Kimya Verpakkingen !


Varkentje is van Creative  Craftlab. 


Beertjes van Forever Friends blijven leuk.


Een hartenmal van Dutch doobadoo en het vliegtuig en de panda zijn van Creative  Craftlab. 

Dit waren mijn gemaakte Valentijnskaartjes .


Een kaartje met als basis van de kaart een ronde mal van Creative Craftlab en het schattige olifantje van Marianne design.


En als een slimline kaartje met een achtergrondvel van Marianne  design  en ook het olifantje en de bloemen zijn van Marianne  design. Het kratje heb ik geen idee van van welk merk het is .


En als laatste een kaartje voor mn schoondochter die jarig was.



Groetjessss






















5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Sandra. De meeste met een hoog cute gehalte. Dat schattige olifantje heb ik ook aangeschaft en hij/zij doet het goed op je kaarten. Ook je geschenkdoosje met thee is top. Mooi om te geven of te ontvangen.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Prachtige kaartjes laat je zien…superleuk ook!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elly zei

Oh wauw wat een prachtige en vooral lieve kaarten heb je gemaakt zeg!
Groetjes Elly

Annie H zei

Wauw wat een prachtige collectie, allemaal om het mooist en schattigst !! Dat theedoosje staat eigenlijk ook al lang op m’n todo-lijstje, dit is een goeie reminder.
Groetjes, Annie

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.