donderdag, november 02, 2023

Kaartjes Oktober

 Hoihoi,


Hier ben ik weer ,er is een jongentje geboren in de straat dus ik maakte een kaartje .



Vind het zo leuk om geboortekaartjes te maken .


Ook maakte ik een slimline kaartje voor mn vriendinnetje.


En nog een herfsterig kaartje gemaakt .


En nog 2 kaartjes met de leuke vogelverschrikker.






Verder geen kaartjes ,ik moet ook is aan de kerstkaarten gaan beginnen maar ik zit nog niet in die kerstflo haha .
Ik heb op t moment een andere hobby..op m'n kleindochter (van nu 4 maanden alweer) passen .
Haha zo leuk dat oppassen .


Groetjesss










3 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, ja dat snap ik dat dat een echt veel leukere hobby is.
Geniet er maar van..
Groetjes elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Yvonne zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Sandra.
Leuke hè, oppassen.
Onze eerste kleinzoon is nu 9 maanden, zo'n lief mannetje.
Alleen, mijn schoondochter kan hem niet loslaten, het is echt een probleem.
Wij hebben afgelopen zaterdag een dag op mogen passen, voor de eerste. :-(
We hebben er ontzettend van genoten.

Groetjes, Yvonne.