dinsdag, september 25, 2018

Bloghop Jilliez Card Creator

Hoi allemaal ,

Hier zijn we weer met een leuke bloghop van het hippe merk Jilliez !
Wat vanaf eind september in de winkels ligt !

Wat moet je doen?
Ga langs alle blogs van alle Jilliez design Team leden en laat een reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie achter hebt gelaten ,kom je weer terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter .

Deze week onze 2e bloghop en dit keer met de gave Card Creator 2018/0017 (29×14)
Dit is mijn uitwerking van de Card Creator van Jilliez 

Ik heb de mal overgetrokken met wit cardstock.
Daarna heb ik het overgetrokken met het papier bloc Pink Eline's baby's van Marianne Design .
En de randjes heb ik  geruwd met de distresser.
De stempel is van CCDesign
En is ingekleurd met de Zig Clean Colors , ook heb ik wat met Frantage poeder gebruikt en hier en daar wat lovertjes .
De sterren randmal is een blauwe mal van Noor ,en de bloemen zijn van Creative Expression 
Hier nog een foto van de zijkant van de kaart zodat je goed kunt zien hoe de Jilliez Card Creator staat .
Het was weer superleuk om met de Jilliez producten te werken !
En jullie mogen nu doorhoppen naar ;

Groetjes Sandra 



14 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Carla zei

Lief.

creamaris zei

Wauw. Lekker vrolijk ook.

Astrid van der Linde zei

Wat een lief kaartje!! Echt heel leuk!! <3

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke kaart Sandra.

Betina zei

superleuke kaart, en idd, zo zie ik iedere keer een beetje beter hoe de creator mal werkt, ;-)

Unknown zei

Super leuk de combi van je sterrenrandje en de sterretjes in je plaatje. En de aster/chrysant vind ik erg mooi passen bij deze kaart. Super!!

Vigdis zei

Wat een superleuke kaart. Je hebt geweldige technieken gebruikt op deze kaart. Hou ook van de kleuren die je erop gebruikt hebt.

Jolanda Etman zei

Wat een lief kaartje.

Diana zei

Wat een schatje!

Sandra zei

Wat een leuke reacties !
Dank je wel allemaal !

Margreet zei

Prachtige kaart met leuke details en een lief stempeltje (mooi ingekleurd).
xxx Margreet

Irene zei

Álles aan dit kaartje vind ik beeldig Sandra!

XxIrene

Sandra zei

Dank je wel ook Margreet en Irene !