dinsdag, september 18, 2018

Jilliez bloghop Baby album creator

Hoi allemaal,

Vandaag onze allereerste bloghop van een super nieuw gaaf merk genaamd ; Jilliez !
En vandaag laten we jullie de Baby album creator zien .
Wat is de mal super leuk om mee te werken  !
Ik heb er een scrap album van gemaakt met de 1e dag  foto's van onze zoon.
Dit is de voorkant van het album ,ik heb craftkarton gebruikt en het papier is van Joy crafts baby paper bloc special edition xxl.
Ik heb de zijkant een stukje langer gemaakt en er 2 ringen door gedaan maar je kan er natuurlijk ook lint of iets anders door doen om het te binden,
Ook heb ik er 2 labeltjes aangehangen met wat lint en wat baby bedeltjes .
Op de eerste bladzijde heb ik m'n zoon zn naam gezet en 2 stanzen met veertjes (joy crafts feathers )omdat wij van der Veer heten.
Hier heb ik wat baby voetjes geplakt (hobby solution - various baby item die) en hier en dar wat ribbelkarton wat ik nog had liggen.
En de Liefs mal (joy crafts) heb ik gebruikt waarvan ik de letter S vanaf heb geknipt.

Verder weer hier en daar wat ribbelkarton en van Marianne Design de mal( Tiny's Fishnet) gebruikt .
En wat leuke sterrentjes geplakt (joycrafts vintage flourishes).
Hier heb ik uit het papier van Joy, Baby boy geknipt en opgeplakt en verder nog wat stansjes en 2 labeltjes en hier en daar wat lovertjes door het gehele album geplakt .

Je kunt nu weer terug hoppen naar Jilliez 

10 opmerkingen:

Miranda K zei

Prachtig album! Veel plezier in het team. Liefs Miranda

Wilma Huizinga zei

Ziet er prachtig uit!

Astrid van der Linde zei

Wat een ontzettend gaaf en mooi album heb je gemaakt!! Een prachtig aandenken voor Nicky later!! Iets om trots op te zijn, zowel het album als de baby ;) <3

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook weer zo'n prachtig album! Groetjes Betha

dianalaugs zei

Wat lief om hier je eigen zoon in te laten zien, super cute!

Sandra zei

Dank je wel allemaal dames !

Wilma van Bergen zei

Echt heel tof albumpje geworden

Astrid zei

Een stoer album

Carla zei

Stoer album met deze kleuren.

Bianca van Tilburg. zei

Wat gaaf!!!!! leuk om cadeau te geven.
Succes in de groep.
Liefs Bianca.