donderdag, december 27, 2018

Bloghop Jilliez Contour Creator Emiliy tasje

Hallo Allemaal ,

Vandaag is er een leuke bloghop bij Jilliez met de Jilliez Contour Creator Emily .
Thera  heeft hier eerder een leuk SOL op de Jilliez Facebook groep van gemaakt .
Het is een super leuk cadeau tasje wat ze bedacht en uitgewerkt heeft.


Dit is mijn uitwerking van het tasje.


Het is echt een super leuk modelletje ,je kan er van alles indoen.
Chocolaatjes, snoepjes,geld,cadeaubon etc etc.



Achter en zijkant van het tasje..


Het afdrukje met de leuke panda is ook van Jilliez en ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers .


Ik heb is geen zwart/wit panda gekleurd maar een bruin/wit ,ook leuk toch ?



Jullie mogen nu doorhoppen naar ; Thera 

Groetjess 










10 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Superleuk Sandra.
Xx Bianca.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

Astrid van der Linde zei

Echt super leuk!!! Gaaf idee!!

Miriam's creablog zei

hihi een bruine panda, ik vind hem tof geworden

Sandra zei

Dank je wel !

Sandra zei

Dank je wel Betha !

Sandra zei

Dank je wel Astrid !

Sandra zei

Dank je ,haha ze bestaan echt !

dianalaugs zei

Schattig Sandra, ik hou van veel frutsels op kaartjes (oneerbiedig gezegd sorry....), maar dat lukt me zelf nou nooit. Echt mooi gedaan!

Sandra zei

Dank je wel Diana ,ik hou er ook van .op pinterest en blogs ideeen opdoen dan kom je er wel toch.gewoon proberen en doen .
Groetjes