dinsdag, december 11, 2018

Jilliez bloghop Aqua Brushmarkers mixed media

Hoi hoi,

Jullie hebben vast al de Jilliez Aqua Brushmarkers  voorbij zien komen!
Deze markers hebben een ideale brushpunt waardoor ze nog fijner kleuren en blenden.
We willen jullie graag als design-team laten zien wat je er nog meer mee kan dan alleen inkleuren van een stempelafdruk.


Dit is mijn creatie geworden .
Om te beginnen heb ik eerst rood cardstock gebruikt en het gemat met het donkergroene Jilliez karton(2018/2005) en die schuin op het rode cardstock geplakt 

Toen heb ik Aquarel papier gepakt en ben ik aan de slag gegaan met de jilliez Aquarel Brushmarkers .
Ik heb een acrylblok gepakt en daarop wat gekliederd met een brushmarker.
Wat water erop gesprenkeld en toen een stukje plastic gepakt en dat er doorheen gedept.


Nu zit het aan het plastic en kun je het op je aquarelpapier hier en daar deppen.


Ik heb dit gedaan met 4 kleurtjes totaal 


En dan is dit het reslutaat geworden ,best leuk toch ! 
Daarna heb ik nog een mask stencil van Jilliez (2018/0001 gebruikt met dutch doobadoo pasta en hier en daar wat op de kaart geplaatst .
Daarna met de heatthool gedroogd en dan bolt het ook een beetje op .
Op een paar heb ik met een Jilliez marker wat gekleurd op de pasta om het wat meer op te laten vallen.
Verder heb ik ook een stempel afdrukje met de Jilliez Aqua Brushmarkers ingekleurd en die in het midden geplaatst .


Verder nog 2 bannertjes ,wat stempelafdrukjes ,lovertjes en een tekst en klaar is mijn mixed media kaart .

Jullie mogen nu doorhoppen naar ; Thera 


Groetjesss










5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuk! Groetjes Betha

Ciela zei

Leuke en vrolijke kaart Sandra!

Fieneke zei

Heel vrolijk, kleurig

Sandra zei

Dank je wel Ciela !

Sandra zei

Dank je wel !