vrijdag, mei 24, 2019

Happy Birthday

Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een verjaardagskaartje laten zien.


De basis is (hoe kan het ook anders haha) een kaartmodel  van Dutch Doobadoo .
Ik heb de mal eerst overgetekend op wit cardstock en daarna bekleed met het mooie vrolijke designpapier van Noor!design "At the Zoo" .
Alle randjes van het designpapier heb ik geruwd met een distresser om het net wat leuker effect te geven .


De bloemen zijn van Joycrafts "passieflora" wat een mooie stans is dat !
Ik heb de bloem uitgestansd op wit karton en ingekleurd met de Zig Clean Colors .


Het stempelafdrukje is van Wild Rose Studio en heb ik eveneens  ingekleurd met de Zig Clean Colors.
En rondom het afdrukje een doodle randje gezet met de Artliners van Jilliez.
Zo is er toch weer een kaartje uit m'n handen ontstaan !

Fijn weekend !





6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje is dit, en wat zijn die bloemen schitterend!!

fijn weekend liefs Annemarie en merit

Gerlinde zei

Wat een onwijs leuk kaartje Sandra!
Groetjes Gerlinde

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit !
grtjs,martina
x

Sandra zei

Dank je wel Annemarie & Merit !

Sandra zei

Dank je wel Martina !

Annie H zei

Supermooie kaart weer Sandra, ik had niet anders verwacht. En met die mooie bloem te zien op je kaart heb ik de mijne ook meteen uit de verpakking gehaald en mee aan de slag gegaan, komt weldra op m'n blog.
xx Annie