woensdag, mei 01, 2019

Hoi Allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje ,en dit keer met een kaartje zonder tekst .
(Zo is de kaart te gebruiken voor allerlei gelegenheden)
Ik heb voor de basis dit leuke model van Dutch Doobadoo 470.713.169 gebruikt .


Eerst met grijs cardstock overgetekend (is weer is wat anders als wit ,bruin craft of zwart,want dat vond ik wel leuk matchen bij het schattige olifantje.
Het designpapier is van JoyCrafts (Wedding Roses) .


Het stempeltje is van Wild Rose Studio en heb ik weer ingekleurd met de Zig Clean Colors .


Groetjesss



5 opmerkingen:

Gerlinde zei

Supertof kaartje Sandra!
Erg mooi kleurengebruik!
Groetjes Gerlinde

Sandra zei

Lief,dank je wel Gerlinde !

Handmade cards zei

Je heb er een volger bij Sandra want je kaarten zijn heel erg leuk, daar wil ik wel meer van zien! Dit Olifantje is zo schattig,leuke stans en mooi papier, heel mooi gedaan Sandra!
Groetjes, Wietske

Annemarie en Merit zei

Wat en schattig kaartje heb je gemaakt, lief dat olifantje!

Groetjes, Merit en Annemarie

Sandra zei

Dank je wel Annemarie en Merit !