zaterdag, augustus 31, 2019

Happy Birthday

Hoihoi,

Vandaag weer een box up kaartje om aan jullie te laten zien.


Het model is van Dutch Doobadoo (470.713.047)


Ik heb de mal eerst over getekend op wit cardstock .
Het designpapier is van restje uit de bak (geen idee meer welk merk) en het designpapier heb ik nog een keer gemat met blauw cardstock .
Dat vond ik net wat sprekender .


De schattige muisjes zijn van My Favorite Things en ik heb ze ingekleurd met de Zig clean colors.

Zo is er toch weer een kaartje uit mn handen gekomen ook al heb ik er weer lang over gedaan door het steeds weg te leggen ,omdat eigenlijk de zin er niet zo was .
Dat heb je wel eens van die periodes he .althans ik wel haha
En als de zin er dan weer is maak ik er weer een paar tegelijk.

Groetjess



5 opmerkingen:

Annie H zei

Oooh zo leuk en lekker fris met dat oranje erbij, ik ben fan !! Bedankt voor het ideetje, ik heb nl. donderdag op de beurs deze stempels gekocht ;-)
Fijn weekend, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !
Leuk ben benieuwd naar je creatie ermee !

Marlies zei

Wat een mooie vrolijke creatie Sandra. Super mooi gemaakt met schattige muisjes! groetjes, Marlies

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldige leuke box card heb je gemaakt met deze vrolijke, feestende muisjes!

groetjes, Merit en Annemarie

Gerlinde zei

Wat een supertof verrassingsdoosje laat je zien!! Heel erg gaaf!!
Groetjes Gerlinde