woensdag, augustus 07, 2019

Girls

Hoihoi,

Hier ben ik weer ,het heeft eventjes geduurd maar ik heb er toch weer een kaartje weten uit te persen haha.
De zin is er even niet geweest ,maar dat komt wel weer .


Maar hoe vinden jullie uiteindelijk mn kaartje geworden ?
De basis van de kaart is van een mal van Dutch Doobadoo 470.713.173 
Ik heb alleen het rechte stuk ook rond gemaakt net als de andere kant .
Het design papier is van Noordesign "Lovely Aquarels ,en verder wat bloemetjes en swirls .


De stempels zijn van CcDesigns en zijn ingekleurd met zowel de Zig clean colors als de Light markers,hoe leuk zijn de meiden hihi.

Tot de volgende keer (wanneer nog geen idee 😉)

Sandra




6 opmerkingen:

Elly zei

Het is een erg leuke kaart!
Ja de zin die is hier ook ver te zoeken, gelukkig heb ik nogal wat creaties ingepland staan. Wil het moeten er een beetje af proberen te krijgen..iets te streng voor mezelf.
Groetjes Elly

Sandra zei

Dank je wel Elly .

Het zijn van die periodes he dat je ff geen zin hebt.. en dan ineens is het er weer!
Komt goed 😉

Annie H zei

Wat heb je die schattige mooi geklede meisjes een mooi plekje gegeven op je kaart. Prachtig met die mooie papiertjes en leuke swirls.
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !

Debby Kuster zei

deze stempels heb ik ook. ga hem denk ik ook maar eens een keer g3bruiken want ze zijn wel leuk. mooie creatie

groet Debby

Sandra zei

Dank je wel Debby,ja zou ze zeker gaan gebruiken zo leuk zijn ze !