maandag, december 23, 2019

All Star

Hoihoi,

Wat vind ik deze All Star mallen leuk zeg (Ali) ,ik heb er 2 kaartjes mee gemaakt .
Vroeger in de puberjaren heb ik ook is All Star schoenen gehad ,beetje sentiment haha.


De basis van de kaart is een mal van Jilliez 
Het bruine craft karton heb ik ge-embosd met goud glitter .op de kaart komt het niet zo goed over maar het glitterd heel mooi .


De andere kaart is een 4kante kaart (dat gebeurt niet vaak).
Als 1e bruin craft karton en daarna wit kartonpapier ge-embosd ik vind de sterren er wel leuk bij passen.




Groetjesss









2 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart en ze zijn idd gaaf die schoenen.
Dus ome Alie heeft ze ook...jammer dat het altijd zo lang wachten is..ben nog steeds op 1 mal aan het wachten. Had er 3 besteld in november. Jaar geleden ook eens gedaan en daar was niks van aangekomen dus durfde de stap eerst niet te zetten.
En hihi geduld is ook een schone zaak.
Wens je fijne dagen toe,
groetjes Elly

Annie H zei

Die All stars van Ali liggen hier ook nog in de wachtrij (kan lang duren). Je kaarten zijn prachtig, dat geƫmboste op craft geeft een heel mooi effect super idee!
Fijne jaarwisseling, Annie