zondag, december 29, 2019

Take a break ,Me Time !

Hoihoi,

Vandaag laat ik jullie een theepotje zien die ik voor een vriendinnetje heb gemaakt .
(Ze heeft het inmiddels gekregen).


Het model is van Dutch doobadoo 470.713.500 het is al een ouder model maar ik blijf m zo leuk vinden .
De basis is wit cardstock en het designpapier is van Craft Sensations " basics". 


Verder wat leuke bloempjes erop ,een strikje en wat bling bling glitters, en een foto van haar zelf .
Ik heb er wat lekkers met een theetje in gestopt en nog een kleinigheidje.

Dit was mijn laatste kaartje voor 2019 ,ik zie jullie weer in 2020 !
Allemaal een gezellige jaarwisseling ! 


2 opmerkingen:

Elly zei

Hij is echt superleuk deze theepot met een foto erin.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2020 toe.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Ik vind 'm gàààf Sandra!!
De allerbeste wensen!