maandag, mei 01, 2023

Kaartjes van de maand april

 Goedemorgen,

Wat kaartjes die ik in de maand april maakte ..



Een slimlinekaartje met de toffe materialen van Marianne design. 
Hoe leuk zijn de lieveheersbeestjes en de slakjes !
En de wolkjes op de achtergrond is van een maskstencil van Dutch doobadoo wat ik roze heb geinkt ipv blauw wat ik ook een leuk effect vind.


En nog een slimlinekaartje met nog meer Marianne Design materialen muis is een beetje ziekjes dus de dokter komt haar is even onderzoeken .met wat rust, wat thee, een appel een boekje en wat liefde word muis vast weer snel beter.


Een slimlinekaartje met slakkieslak die heel wat post heeft geschreven  om te versturen .
Ik heb dit keer een kaartje met rood gemaakt wat buiten mijn comfort zone is want ik ben niet zo van rood.
Maar ik moet zeggen dat ik 'm lekker vind knallen haha.


Een simpel maar grappig kaartje met de te leuke kippie's die ik maakte voor mn nichtje die 8 jaar werd en zelf 3 kippies heeft waar ze gek op is .


Groetjess








4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes laat je zien…de slakjes zijn enig en ook de kippies zijn super grappig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elly zei

Prachtig zijn je creaties weer!! Ook die kippies zijn super.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met alle leuke tafereeltjes
groetjes ellen

Annie H zei

Deze april kaarten heb ik blijkbaar gemist. Hier heb je leuke tafereeltjes gecreëerd en die kipjes zijn geweldig. Doet me eraan denken dat ik den Bosch ook kippenstempels kocht moet ik mijn dochters’ verjaardagskaart zeker mee maken, zij is ook gek van hun kippen
Groetjes, Annie .