dinsdag, oktober 16, 2018

Bloghop jilliez Mask Stencil Klokken 2018/0016

Hallo Allemaal

Vandaag is de bloghop met de Jilliez Mask Stencil 2018/0016 .
Alle design team leden zijn weer aan de slag gegaan om er wat moois mee te maken .
Ik heb er dit keer een lay-out van gemaakt .
Ik vond het wel toepasselijk bij deze foto van onze kat Minoes .
Zo heerlijk slapen onder de veranda op een zomerse dag ,dan is de tijd niet belangrijk !
In het midden heb ik eerst een beetje geblend met Distress-ink vintage photo .
En toen met de Jilliez  klokken stencils aan de gang gegaan in het midden ,met 3 verschillende kleuren distress-ink .
Daar rond omheen heb ik bijna alle (op 1 na)Mask Stencils van Jilliez gebruikt ,zooo leuk om te doen ! 
Jullie mogen nu doorhoppen naar Anja 



10 opmerkingen:

Betina zei

Mooie LO geworden, en dieren doen 't in mijn ogen altijd goed op een LO

hellendegraaf@gmail.com zei

Frisse vrolijke lay.out

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook heel erg mooi! Groetjes Betha

Astrid van der Linde zei

Super leuke layout, lekker fleurig ;) Past goed bij het weer, ook al zijn we al weer in herfst en kerststemming haha

Unknown zei

LEuk met die felle kleurtjes in combinatie met de andere stenciltjes (maskertjes) is echt heel vrolijk geworden zo. Gaaf

Sandra zei

Dank je wel Betina !

Sandra zei

Dank je wel Knorrie Kreatief !

Sandra zei

Dank je wel Betha !

Sandra zei

Dank je wel ! Ja ik dacht we houden t mooie weer er nog ff in haha .

Sandra zei

Dank je wel C.C.S !