zondag, oktober 07, 2018

Jarig

Hoi Allemaal ,

Ik laat jullie weer een kaartje zien met de Jilliez producten.
Ik heb wederom het gave Mask stencil 2018/0015 gebruikt ,maar op een andere manier als mijn kaartje in de bloghop.


Ik heb het Mask stencil van Jilliez op aquarel papier gelegd, vast geplakt met verwijderbare tape, en de vakjes uitgesneden met een mesje.
Daarna heb ik het kaartje in gekleurd met Zig clean colors,toen laten drogen en er weer overheen gestempeld met dezelfde kleur.
Aan de achterkant heb ik mica geplakt en daarover heen langs de randen 3d tape .

Toen nog een aquarel papiertje en aan de kleur gegaan met 3 kleuren Zig clean colors .
Even laten drogen weer,en toen de andere gave Mask stencils van Jilliez (2018/0005 ,2018/0006,2018/0007,2018/0013) gebruikt en met dezelfde kleuren er overheen gegaan.


Hier en daar wat lovertjes in de vakjes gelegd en het geheel op elkaar vast geplakt zodat het een schudkaartje is geworden.
Tekstje er bovenop (Bella Lulu handletering) en klaar is de kaart !

Groetjes 




Geen opmerkingen: