maandag, mei 27, 2019

Eek ! It's your Birthday !

Hohoi,


Vandaag kom ik jullie weer een heel ander soort kaartje laten zien dat jullie weer van mij gewend zijn .


Ik had wat inspiratie opgedaan op Pinterest .
Het is een heel simpel maar toch grappig kaartje geworden vind ik zelf .
Ik heb eerst wit cardstock uitgesneden in een rechthoekige vorm.
Daarna gemat met lila designpapier en daarna weer gemat met wit cardstock.
Het schattige stempeltje is van My Favorite Things en heb ik ingekleurd met de Light Markers.


En toen op de kaart geplakt met 3d tape.
Een doodle randje getekend en wat hartjes ,een tekst erbij en klaar is je kaartje.

Groetjesss


3 opmerkingen:

Elly zei

Het is een dotje je kaartje.
Groetjes Elly

Sandra zei

Dank je wel Elly !

Annie H zei

Schitterend, schattig, less is more in dit geval !!
Groetjes, Annie