maandag, mei 20, 2019

Space Reserved

Hoihoi,


Vandaag een kaartje met de Dutchdoobadoo mal 470.713.172 
Ik heb de mal als eerst over getekend met bruin craft karton en daarna het mooie designpapier van Craft o Clock Lavender Hills gebruikt .
Wat een mooi papier is dat ,heerlijk die paars en groen tinten.
Ik moet zeggen dat ik niet zo paarsachtig ben ,maar vind het steeds mooier worden 
Kwa freubelen dan of plantjes/bloemen dat is wel mooi, want in het interieur of kleding is het zoiezo een no go voor mij hahah.


De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met Distress-ink en Studio Light markers.
Is het geen schatje ? Beer ziet geduldig op zn meisje te wachten 😉

Groetjesss



12 opmerkingen:

Marga bisschops zei

Schattig!!!!

Handmade cards zei

Een heel mooi kaartje zo met het beertje wat wacht op.....
Ben echt een paars-lover.
Groetjes, Wietske

Annie H zei

Oooh wat een schatje, weer een perfect kaartje in een hele mooi vorm. Als je niet van paars houdt moet je echt niet naar mijn recente kaart komen kijken ;-)
Groetjes, Annie

Elly zei

Heel mooi Sandra!! Heb dat ook steeds meer met andere kleurtjes, waar ik echt niet van hou en dan toch ermee aan de freubel.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart, en een schat van een beer zit daar te wachten op dat bankje...
liefs Annemarie en Merit

Sandra zei

Dank je wel Marga !

Sandra zei

Dank je wel Wietske !

Sandra zei

Dank je wel Annie !
Kom zo bij je kijken haha

Sandra zei

Dank je wel Elly ,we verleggen onze grenzen en dan blijkt het toch erg leuk te zijn 😉

Sandra zei

Dank je wel Annemarie & Merit !

Gerlinde zei

Heel erg mooi gedaan Sandra!!
Groetjes Gerlinde

Sandra zei

Dank je wel Gerlinde !