vrijdag, oktober 25, 2019

Hoera een jongen !

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik  ik jullie een geboortekaartje laten zien.


Er is een kleintje geboren met een leuke naam genaamd Nick ( mijn zoon heet Nicky hihi )

De mal van de kinderwagen is van Dutch Doobadoo  470.713.714 .
Ik heb de mal overgetekend op wit cardstock ,het designpapier is van JoyCrafts "Vintage baby boy" 
De baby(Marianne designs) heeft een lief beertje vast dat is zijn geboortebeer 😉 
(Het beertje heb ik uitgeknipt uit het leuke designpapier )
Ik vind de kaart wel leuk geworden al zeg ik het zelf .


Groetjesss

5 opmerkingen:

Bernadet zei

Ach, wat is dit ontzettend mooi Sandra!

Annemarie en Merit zei

Wat een schattige kinderwagen, met een nog lievere baby, heel leuk gemaakt!!
fijn weekend liefs Annemarie en Merit

Elly zei

Je kaart is super geworden!
Groetjes Elly

Marlies zei

Een hele mooie babykaart. Een leuk basis model en mooie details. Echt schattig! groetjes, Marlies

KIT Cbe zei

Very Nice article. I hope you will publish again such type of post. Thank you