woensdag, oktober 09, 2019

Kaarsjes mogen weer aan...

Hoi Allemaal ,

De zomer is nu echt voorbij ,het is HERFST !
Het is een stuk kouder (wat ik niet erg vind ik hou wel van deze temperatuur) en het word weer vroeger donker .
Dus tijd om de kaarsjes weer aan te steken .


Ik heb daarom een leuk cadeaudoosje gemaakt voor iemand ,met lekker ruikende waxine lichtjes erin .
Het doosje is van de mal van Dutch Doobadoo 470.713.041 

Er passen precies 12 waxinelichtjes in het doosje.
En ik heb weer het schattige wasbeertje van Marianne designs (Eline's) gebruikt .
Verder nog wat MD malletjes en zo is het een herfstig doosjes geworden .


Van haar kreeg ik een super leuke kaart (en ook nog verwent met heeeel veel leuke spulletjes ) en die wil ik ook even laten zien !


Is ie niet schattig zo met het vosje ,uiltje en wasbeertje ?


Groetjessss



8 opmerkingen:

Elly zei

Super je doosje met kaarsjes erin, altijd mooi zo'n kadootje.
En het kaartje wat je terugkreeg is ook erg mooi.
Ze zijn schattig die diertjes.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig doosje heb je gemaakt. ik vind de wasbeer ook zo leuk
je andere kaart is ook leuk zoals de diertjes tussen de letters staan
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

heel leuk herfstdoosje heb je gemaakt, lekker die heerlijk geurende waxinelichtjes erin.
Gezellig he, ik hou ook zo van dit weer, vind alle seizoenen leuk hoor, maar voel me in de herfst/wintermaanden veel activeren....
En wat een gave post heb je gekregen...super leuk!!!!

liefs Annemarie en Merit

Sandra zei

Dank je wel Elly !

Sandra zei

Dank je wel Ellen !

Sandra zei

Dank je wel Annemarie en Merit !
Ik vind de herfst en het voorjaar het heerlijkst !

Annie H zei

Oh zo leuk, een doosje met theelichtjes scoort altijd en zeker als die leuke wasbeer erbij zit. De kaart met beestenboel die jij kreeg is ook schitterend !
Groetjes, Annie

Judith Thoonen zei

Wat leuke creaties heeft u gemaakt.
Grt van Judith