zondag, december 08, 2019

Albumpje

Hoihoi,

Vandaag is geen kerstkaart of kaart maar een mini album.
Het is van de online workshop van Jolanda Bergmans.
Het albumpje heb ik voor een vriendinnetje gemaakt met wat cadeautjes erbij .
Ze heeft het nu inmiddels gekregen dus ik kan het laten zien 😉


Dit is de voorkant 
Het albumpje is gemaakt met de mal  Dutch doobadoo 470.713.740 
En aan de zijkant (links) heb ik lint er door gedaan en 2 kwastjes (mal van Marianne design) aan gehangen .



Op de ronde gaatjes zitten plastic balletjes geplakt ,wat een super leuk doorkijk  effect geeft !


Boekje open..


Ik heb het schitterende designpapier van Mintay by Karola Bloomville gebruikt .
De plaatjes zelf zijn al super mooi.
Een tag er tussen geplakt en er een lintje en bedeltje aan gehangen. 


Ik heb er 2 tagjes(Noor!design) ingeschoven .maar je kan er natuurlijk van alles in stoppen (foto,briefje,kaartje,iets lekkers)


Mooie randmal van Noor!design om het wat sierlijker te maken.



Zo leuk de plaatjes ..


Het vlinderpapier ook zo moooiii 😍
En weer 2 labeltjes erin met een bedeltje (vogeltje) eraan .


En de laatse bladzijde ..(sorry van de achterkant vergeten foto te maken)
Het is dus maar een klein albumpje ,maar je kan het natuurlijk zo dik maken als je zelf wilt door en meer pagina's in te doen.


Groetjessss












2 opmerkingen:

els bennink zei

Wat leuk waar plakje als je meer blz wil maken

Elly zei

Wow die is prachtig geworden, en het design papier is ook erg mooi.
Groetjes Elly