donderdag, december 12, 2019

Challenge

Hoihoi,

Bij Craftsensations op facebook liep er een challenge in de maand november met een patroon wat je kan downloaden.



Het patroon  is een pompoen, hoe leuk !
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt en het leuke papier blok gebruikt van Craftsensations .
Het was voor mij wel een uitdaging om geen stempelafdrukje  of collectables te gebruiken .
(Dat had ik mezelf als uitdaging voorgenomen omdat er plaatjes in dit blok zitten)
En dit is het resultaat geworden.


Maarrrr ik kon het natuurlijk niet laten om er wel 1 met een stempelafdrukje te maken ,dus vandaar 2 kaartjes gemaakt hihi.


Met beide kaartjes heb ik dit blok gebruikt .


Groetjesss





3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt meteen twee hele leuke kaarten gemaakt met dat leuke patroon. Origineel een kerst pompoen ;p Het afdrukje is ook heel mooi ingekleurd Sandra.
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Ik begrijp het volkomen, ik heb hier ook enkele van die boeken waar ook de plaatjes in staan maar het lukt me maar niet om die gebruiken hoewel deze uil wel schattig is en het kleuren veel meer tijd in beslag neemt. Maar je kaarten zijn allebei enig !
Groetjes, Annie

Elly zei

Ze zijn heel mooi geworden, en die plaatjes die er deze keer in staan zijn heel schattig. Heb ze ook een aantal keer al gebruikt.
Maar ik begrijp gevoel..
Groetjes Elly